Skärtorsdag

Igår var jag på jobbet. Det var så himla skoj att arbeta när det var lite arbetskamrater på jobbet. Idag sitter jag själv igen. Det är ju så på helgerna. Oftast sitter man ensam och arbetar. Men i morgon kommer Teresia hit och arbetar med mig, då kan jag tänka mig att det blir mycket bröllopssnack.

Igår efter jobbet träffade jag Monika min gamla vän och hon bjöd mig på mat på resturang. Vi drack rödvin, och pratade ikapp allt som hänt i våra liv sen sist. Det är så himla härlig och ha vänner som man kanske inte pratar med så ofta men ändå vet man att dom finns där om det är något. Monika är en sådan vän och jag är så himla glad att jag har henne!

Vi hamnade sedan på Oleray´s och tog lite drinkar samtidigt som vi konstaterade att Norrköping har ett väldigt dåligt utbud på resturanger med uteservering som man bara kan slå sig ner på och ta ett glas vin eller två.

Igår kväll fick jag min kära sambo, Mofleck och Simon att spela Skipp-Boo med mig innan dom drog på fest. Bildbevis kommer.

Nu är det låååångfredag och det känns som om den kommer att bli just lååång. Efter jobbet ska jag åka till Söderköping och hämta bröllopstårtan som vi ska provsmaka och i morgon blir det landet.

Igår fyndade jag två tröjor på BikBok, två stycken för 49:- Jag är så himla nöjd, vilket kap liksom. En hallonröd t-shirt och en långärmad vit tröja.

Tror ni jag har mycket att göra här eller? Haha men det kommer nog. Kl. 9.30 tror jag att det börjar ringa för då har folk vaknat.

Hoppas ni har en härlig påsk.



Love.

/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback