Sjuuk!

Inte en bra dag!

Var ute och gick med Elin i morse, helt underbart väder och trevligt sällskap kan inte bli bättre! Om man INTE är sjuk vill säga. Eller sjuk och sjuk jag är genomförkyld trodde att det skulle hjälpa med en promenad men inte.

Men jag fick ju lite steg i varje falla. Å det är ju bra!

Stellas nya favorit för övrigt är lära-gåstolen. Hon har lärt sig att backa med vilket självklart är superskoj!



Så idag är det en vilodag.
Fast jag funderar på att skura golvet i köket. Men sambon sa att jag inte fick, så jag hamnade här istället.

I morgon är det fredag å det är det bilagor som gäller, as always!

Hoppas alla mår bra och att ni njuter av det underbara höstvädret!

Love!

Kommentarer
Karin säger:

hej kompis ska bli roligt att läsa din blogg igen. Va söt hon är :) hoppas vi ses snart

2008-09-25 | 16:28:08
Bloggadress: http://vivalakoorin.blogg.se/
Hanna säger:

Hon är så STOR, gåstol liksom! Det är inte långt kvar tills Edward stämplar in henne på Otten=) PUSS

2008-09-25 | 22:53:11
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/
Elin säger:

Hej! kul me en till blogg att läsa! Lägger till till mina favoriter direkt!!! Kram!

2008-09-28 | 15:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback