Sång

Sång på öppnaförskolan Fenix 10.30!



Idag ska Stella å jag gå på sångstund. Ska bli mysigt! Inte lika mysigt dock att jag vaknade med halsont i morse. Not good! Den käre Sambon är slutar två idag å börjar natt i morgon, så idag är det hans fredag! Så vi tänkte äta lite god mat,
och god mat enligt honom, ja det är väl hemmagjorda hamburgare det. Men som den goda sambon jag är så ska jag självklart göra hemmagjorda hamburgare.


Jag ska förresten börja att träna på Friskis och Svettis, har bestämt mig för att köpa ett rödavgång kort, det passar mig perfekt nu. Så den här veckan ska jag träna tre pass, om det inte är så att jag blir sjuk vill säga. Men jag måste införskaffa nya träningsskor och träningskläder.

Hoppas ni får en mysig dag.

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback