Morgonpromenad

Idag vaknade skrutt å jag tidigt så det blev en promenad runt strömmen, allt för Stegräknartävlingen!

Det blev ingen träff med svansfamiljen igår, Stella mådde inte bra. Tråkigt.

Klockan är 10.07 å jag har gått 8200 steg redan! Wohooo...Jag lover om jag inte hade varit med i tävlingen hade jag inte gått ut å gått. Snacka om tävlingsmänniska! Kommer bli helt förstörd om det visar sig att jag typ ligger sist på söndag.

Snart kommer en gammal vän med hennes ljuva dotter så nu är det dax för bad.
Bad-kvackisarna för akta sig för nu kommer vi!

Love.

/M.

Ps. Glöm inte att det snart är en rosa månad, jag har redan införskaffat rosabandets disktrasor, å idag ska jag skänka pengar!

Kommentarer
Hanna säger:

HEja Girlen! Själv har jag typ inga steg idag, sitter bara framför datorn i skolan.....blääää!



Hoppas vi ses snart. Puss

2008-09-30 | 14:55:43
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback