Montag

Ja då var det Stella igen, feber 37,8.
Så idag blev det inget BVC-besök. Skulle ha tagit vaccin, men det får vänta till nästa vecka.

Var dock en runda på stan, sambon bjöd mig på lunch efter att jag gett honom ledtrådar om att jag
faktiskt har namnsdag idag.

Fick också en rosa vattenflaska och en stegräknare av min kära sambo. Å stegen idag är än så länge uppe i

17480!!

Jag tycker i varje fall att jag är duktig. Får se vad det slutar på till kvällen!

Var nere hos Marina på Tingel, hon berättade att hon troligtvis inte kan ha kvar butiken, vilket jag tycker är jättetråkigt, för det har blivit mitt å Stellas andra hem. Boooring.
Ska fixa i ordning lite hemma idag. Måste nog sätta på en tvättmaskin. Kanske ska förbi Hanna med familj lite senare, men vi får se hur det ligger till med Stellas temp. Men det vore så trevligt med tanke på hur länge sen det var som vi hade en liten sammankomst.


Hon är lite rödhårig va vår lilla skönhet?

Love.

/M.


Kommentarer
Marina säger:

Roligt att läsa din blogg gumman

fina bilder på Stella och så lite gratis reklam det tycker jag om.

Kramar Marina

2008-09-29 | 17:14:03
Maria säger:

Hej! Va kul att du tyckte den var så skön, det ska jag säga till henne, då blir hon jätte glad! Ja, vår stad är bra liten ;)

2008-09-29 | 17:52:46
Bloggadress: http://mariaslife.webblogg.se/
Påsen och kompis i magen säger:

Världens sötaste lilla rödhåriga tjeja :) Puss på er

2008-09-29 | 18:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback