Jag bara älskar

Gossip girl!

Jag är verkligen fast i serieträsket.
Just nu är det verkligen Gossip girl som är den bästa serien någonsin!



Nu hade jag tänkt att kolla upp nya Beverly Hills serien också, någon som har sett den? Betyg?

Hösten är verkligen skoj när alla serier startar upp igen! Wohoo...

Nää nu är det läggdags, sötnosen sover redan men snart är det dags för vällning och då är det bäst att jag är klar!

Imorgon är det fika med mammor på stan - ska bli super.

Sen ska jag träffa en vän som jag inte hunnit träffa på lääänge. Måste höra med henne hur det är att jobba, vi läste samma utbildning och nu börjar jag längta lite (observera bara lite) efter att få börja jobba. Lite skrämmande dock, med att först plugga tre och ett halv år, med sovmorgon var och varannan dag och nu mammaledig, loppar runt på dagarna. Kommer vara helt förstörd när jag börjar att jobba.

That´s it!

Sov gott

XoXo (riktiga gossip manér)

Love!

 

Kommentarer
Hanna säger:

Nya bevvan-serien?! Har det kommit en sån, de kan inte våda gott! Gjöm inte att anmäla dej till stegräknartävlingen! Puss puss!

2008-09-24 | 09:03:51
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/
Elin säger:

Härlig blogg Mickis :D jag måste kolla om det 5 avsnittet ligger ute än :P

måste träffas snart igen.

Puss och kram

2008-09-29 | 18:43:30
Bloggadress: http://elinadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback