True blood

Ny serie som jag bara är helt förtjust i. True blood, den handlar om ett gäng vampyrer som ska komma in i samhället å bla bla bla. Till saken hör att Alexander Skarsgård är med i den och jag har varit lite småförälskad i honom sedan tonåren. Det roliga var att i ett av avsnitten skulle Skarsgård prata något konstigt "vampyrspråk" men valde att säga på svenska.
 
- Det verkar som vår djurpark blivit större.


Haha det var en klockren kommentar och jag som svensk kände mig stolt. (Ja alltså inte bara över kommentaren)  Vilken snygg hunk vi har som börjar göra succé borta i Hollywood. Å inte nog med det. Jag å A. såg klart Generation Kill också, å Skarsgård är ju som bekant med i den serien med.

Funderar på att leta fram min pärm med Skarsgård-bilder som jag samlade på i mina tonår bara för att få dregla ännu mera.


Nu ska jag sova.

Love.

/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback