Trött

Usch har ätit god mat med sambon och tagit ett glas vin. Sambon har sin ledig dag idag så därför festar vi till det. Men nu är jag så trött. Men jag tänkte ta och fräscha till mig å ta en ansiktsmask innan jag går och lägger mig.

Stella har haft lite griniga dagar pga av magen så i natt hoppas jag att hon får sova ut ordentligt. I helgen ska jag ta och jobba så jag har fixat lite barnvakter. På lördag ska farmor vara barnvakt och på söndag ska morbror och moster ta hand om skrutt. Det blir toppen. För nu behöver A. å jag verkligen pengarna. Vi håller på å planerar något alldeles underbart.

A. fick ledig jul förresten. Så då bär det av till fjällen. Så mysigt.




Nästa vecka har vi en del att stå i. Jag ska träffa friends på måndag kväll.
Tisdag åker jag till kusinen och hälsar på.
Onsdag landet, mamma å jag ska göra en varsin fotbehandling för pengarna vi fick in på Lerkullen loppisen.
Torsdag yra på landet.
Fredag babysim.
Lördag 40-årsfest
Söndag familjemys

Helt sjukt vad dagarna går alltså. Å sen så hade jag tänkt att träna med Hanna med några gånger. Måste ringa henne i morgon och bestämma dagar.

Wunderful!



Avslutar med en bild på mig för flera år sedan i Påsens gamla lägenhet. Å jag tror det var nyårsfirande på gång!

God natt!

Love.

/M.

Kommentarer
Hanna säger:

Åhhh, vad bra att A fick ledigt i jul! Super! Puss puss

2008-10-10 | 14:56:41
Bloggadress: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback