Molnig morgon

En väldigt grå himmel mötte mig å Stella nu på morgonen.

Frukosten är avklarad och snart ska vi ge oss ut och gå. Idag blev det fruksallad till frukost, kände att jag behövde det efter alla bullar igår.

Stellar ligger just nu och pruttar med munnen och snurrar runt på golvet. Härligt att det kan roa en liten bebis. Jag la en grön groda framför henne för att hon skulle ta den, men än så länge kan hon bara backa. Men snart har hon snurrat runt och backat så då kommer hon nog fram till lilla grodan.

Idag ska vi ner till Tingel och köpa en fin åkpåse. Hoppas den passar i vagnen nu bara.

Nää nu måste jag göra mig i ordning.

Hoppas alla får en härlig grå dag med många tända ljus.

Love.

/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback