Måndag

Idag var vi ute och gick morgon promenad runt strömmen med Familjen Svans. Det var underbart väder och vi hade massor att prata om det var helt underbart.

8000 redan fixade.

Sen åkte vi ner till stationen och hämtade upp min svägerska. Jag hade tillverkat en skylt med hennes namn på och hon blev så lycklig när vi stod där och tog emot henne när hon kom med tåget. Vi åkte sedan till stan och luchade. Jag fick en försenad present av min sambo. En frökenväska. Det blev en tio-gruppenväska från Tingel. Å jag blev såå glad. Den blir perfekt att ha sedan när jag börjar att jobba.

Så nu är svägerskan här. Vi ska ha det lite mysigt och äta taccos ikväll.


Love.


/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback