Lördag i föräldrahemmet

Tjoohej

I natt har Stella å jag sovit hos mina föräldrar. Igår var mamma å jag på IKEA och jag hittade en jacka, äntligen som jag har letat. Å inte nog med det, jag provade säkert varenda jacka på hela Ikano-huset. Å sen hittade jag en jacka på en tant-butik. Innan vi gick in i butiken fräste jag till mamma: Men det är ju en kärringbutik! Å så går vi in å så hittar jag en jacka det första jag gör. Inte klokt juh! Haha där fick jag.

Sen var vi ju på IKEA också, å vi måste erkänna att vi blev besvikna, hittade inte alls mycket och det känns som om IKEA har gått ner sig lite. Å vet  ni vad sen då. Dom hade alleredan börjat med JULSAKERNA! Jag som älskar julen över allt annat på denna jord tycker till å med att det är LITE för tidigt.

Idag blir det träff med mina gamla klasskamrater, brudarna från nian. Ska bli så skoj. Jag har lagt bubbel på kylning å ikväll så smäller det! Det ska bli så skoj.

Hittade lite gamla bilder på dator så här bjuder jag på en Mickis-pose. Jag i min ungdom helt enkelt.


Julen 2004, jag gillar stilen med guldlinne å bagyjeans.

Å sen då, i jul förresten så ska vi till fjällen. Familjen Lind drar till fjällen del 2.



Härligt härligt. Längtar redan. Jag älskar julen och i år blir det en med SNÖ.

Hoppas alla har en härlig kanelbullensdag.

Love.

/M.

Kommentarer
Hanna säger:

Jag vet, dem är galna på Ikea att ha ut saskerna tidigt, men sista oktober ska det va julpyntat på stan! De du! <Kram

2008-10-05 | 11:28:36
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/
Elin säger:

Det är ju mysigt med julen men det kan va i tidigaste laget,

Jag ska försöka få mina föräldrar att gå med på att åka till fjällen :P

Hoppas ni mår bra där inne i stan. Kram Elin

2008-10-05 | 18:39:58
Bloggadress: http://elinadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback