Hej

Här sitter jag å lyssnar sönder Brittans nya låt. Vilket dunk.

Detta är nog något jag måste diskutera med Ida, säker på att hon redan kan och älskar denna låt. MTV-fan sen ettan.

Frillan blev super, slingade i tre nyanser och klippte page med kortare i bak. Ewe är ju helt enkelt bäst. Mamma var här med å fixa håret. Hon blev med supernöjd. Jag säger då det.

 
Före    Efter


Sen var det bara å fixa i ordning här hemma för vi fick finfrämmande av Svansfamiljen. Mycket roligt. Vi åt mina hemkokta  och jagade kräftor till förrätt. A:s clubsandwich till huvudrätt och lite naturgodis till kaffet samtidigt som vi tittade på Idol.
Å oj så trevligt vi hade.

E. fick sin födelsedagspresent från oss, dock lite tidigt, men spännande med paket är det alltid.

Stella, Hanna å E. Hanna å E. sitter på vår pappelina-matta i hallen. Mattan som jag älskar är inköpt på Tingel.

Nu sitter jag här å dricker vatten för i morgon är det dags för träning igen. 11.15 så smäller det. Sen så var det någon som fyllde 40 här, häromdagen så det är väl dags att fira gubben också. Å det var visst i morgon så det ska ju bli OJ så spännande också.


RockStella säger hälsar god natt, hon somande redan 18.15 idag.


 
 
Observera Guns n roses-bodyn med texten Sweet child of mine på. Stolt pappa i bakgrunden.
Love.

/M.

Kommentarer
Hanna säger:

Och ett vinglas brevid fina pappelinamattan=) Tack för en supermysig kväll med SNUSKIGT goda kräftor och club sandwich! PUSS

2008-10-17 | 23:33:15
Bloggadress: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback