Good day!

Idag var jag hos tandläkaren. Hade inga hål och fick trehundra kr i rabatt. Kan inte bli bättre, eller hur?

Sen var A. å jag å storhandlade inför helgen. Fick med en massa nyttiga och onyttiga saker med oss hem. Sen sprang jag ner på stan med mor min. Köpte två hårfärger till i morgon, då frillan ska fixas. Var sedan å tränade med Hanna. Nu har vi äntligen kommit igång på Friskis. På lördag är en tid bokad också. Nu jäklar ska vi ta tag i träningen!

My good. Å nu är jag hemma. Överlevde ett Bas - pass på Friskis och jag känner mig nöjd!

Nu ska Stella å jag läsa gonatt saga, å sen ska jag titta på Bröllopsform!


Love.

/M.


Kommentarer
Påsen och kompis i magen säger:

Bröllopsform var det ja - ihhhhh så himla spännande :) Trevlig Helg på er. Massa Kramar från oss

2008-10-17 | 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback