Det är fan inte värt det....

Usch, börjar känna mig gammal. Var på inflyttningsfest igår hos Påsen. Det var hur kul som helst och huset var super snyggt. Men innan vi åkte lämnade vi bort Stella till hennes faster och kusinerna. Så det var första gången hon skulle sova bort. Börjar kännas lite tomt här hemma nu, men samtidigt var det jätteskönt att bara få lite egentid med sambon.

Hamnade på Harys igår och det är sjuk mycket konstigt folk där. Inte klokt juh. Men det var trevligt, fick svänga mina lurviga innan jag å A. gick hem.

I fredags var Svansen och E. hos oss igen. Vi åt supergod mat och såg på Idol. Hanna blev lycklig för Loulou åkte äntligen ut. Igår morse var vi sedan i Folkpraken, hade med oss äggmackor, och varm oboy. Klockan var 10 när vi begav oss iväg, det har väl inte hänt tidigare. Snacka om att man får andra prioriteringar sedan skrutt kom till oss.

Har ätit bacon och äggröra nu. Kände att jag behövde fylla på depåerna.

Nu ska jag duscha för sen ska vi åka och hämta vår underbara ljuvliga lilla dotter!!



E. och Stella hade fredagsmys.

Love.

/M.

Kommentarer
Hanna säger:

Fredagsmys!!! YES, att hon äntligen försvann!!!

Hoppas ni hade de kul. Puss

2008-10-28 | 14:10:20
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback