Tingel

idag har jag hjälp till att inventera och julskylta på Tingel. Vi hade en rolig dag med mycket tjatter och fixande. Det blev superbra i butiken, tycker jag. Jag älskar ju allt som har med julen att göra så det var en fröjd att göra en julskyltning.

I morse fick A. frukost på soffan, ägg och bacon självklart. Ja, soffan var det för vi fick oväntat besök av Stellas kusin som kom och sov över. Så vi tre låg i våran dubbelsäng och mös, så A. blev förvisad till soffan. Så i morse blev det därför frukost vid soffan. Han fick ett paket också av Stella. Det var kalsonger och en älg (handdocka). Älgen hade Stella valt helt själv.

Så fint så. Sen i varje fall så fickparkerade jag med vår nya bil nere vid butiken. Och jag var fruktansvärt nöjd.

Nu ska jag limma fast Stellas gipshänder i en tavla och hänga upp lite gardiner.

Love.

/M.  

Kommentarer
mamma säger:

halloj...stumpan...vad du kan och fixar ...jag är hel imponerad...du är bäst!

2008-11-11 | 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback