Lugn dag

Älskar julmust alltså...helt sjukt. Det är verkligen början på hela julen.

Okej, Stella är skum. Hon har börjat med att bara skrika rätt ut! Vid väl valda tillfällen. Hon är inte arg, utan verkar mera bara testa sin ljuva stämma. Å idag somnade hon helt själv i sin lilla säng. Hon är så duktig så!

Slappar hemma. Har testat en ny glögg. Lucia choklad. Den var god men den smakade väldigt mycket sprit tycker jag, men det måste ha att göra med att jag är känslig. Har ju inte druckit något det senaste året.

Köpte en söt liten tomte-klänning till Stella idag. Så fin!
I morgon blir det lunch med mamma på Carl Johan och sedan ska jag nog gå till Living room och köpa några grejor som jag sett till julen! MYS!

Fin Halloween bild! (obs. blåbär)

Love.

/M.


Kommentarer
Hanna säger:

Stella behöver ingen tomteklänning, hon målar sej ju till tomte=) Puss

2008-11-06 | 10:32:38
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback