....Jag har blivit

utmanad.....å den här veckan gäller det inte steg utan:

  1. Jag har spelat handboll sen jag var 9 år. (slutade förra året när jag väntade Stella)
  2. Jag är vänsterhänt.
  3. Jag älskar allt med socker i.
  4. Jag flyttade till Göteborg en sväng när jag var 16 år, MEN flyttade snabbt hem igen efter 4 månader. 
  5. Jag har bott på västkusten i två omgångar, senast bodde jag i Varberg ett år.
  6. Jag var bland dom 60 bästa handbollsspelarna i Sverige när jag var 15 år, (sen gick det utför).
  7. Den sista saken ni inte vet om mig, sparar jag ett tag till för mig själv. Lover att tala om den så fort allt är klart.

sju saker som ni inte visste om mig.

Stegen den här veckan har gott bättre än på länge. Men inte tillräckligt bra. Förra veckan kunde man ju vinna en bodyskrubb, men jag var låååångt bort i från vinsten. Så den här veckan får jag ändå känna mig nöjd. Men bättre kan det bli.

Jag utmanar för övrigt, Elin på utmaningen här ovan....

I morgon är det fredag, inget babysim då heller för idag hade Stella feber igen. Så det blir lugnt.

Love,

/M. 

Kommentarer
Hanna säger:

Hehehe, I know!

2008-11-07 | 14:13:47
Bloggadress: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback