I morgon

...har Anders namnsdag, ni kommer väl ihåg detta:

Anders slaskar julen braskar!

Åh det brukar ju innebära att jag går å hoppas på en strålande vit jul, men i södra Sverigen verkar chanserna vara väldigt låga nu för tiden. Jämt när jag var liten var det snö ute varje vinter, å massor! Eller?

Men i år som sagt åker vi till fjällen så i år blir det en vit jul! Helt underbart ska det bli. Längtar å det är ju inte långt kvar nu!

Idag blir det att fira Stellas kusin som fyller 20 år den 1 dec. Stor kille!

I morgon är det första advent och då vankas det pyssel hos Adamssons med lite julmust och god julskinka!



Tomtenissan Stella säger Glad första advent!



I  helgen ska A. jobba så i morgon missar han å Stella matchen. Katastrof!



Ha en härlig helg.

Love.

/M.


Kommentarer
mamma mu säger:

hej..vad ni är gulliga....stella är ju ursöt i sin tomtenissadräkt....vad kul du skriver...puss o kram

2008-11-29 | 11:25:11
Åsa säger:

Hej på er godingar. Guud va söt hon är Stella, lilla nissan :) Längtar efter Jul jag med, imorse var jag och körde 1 timmes badminton.. men det är coollugnt inne magen... suck Ha en underbar helg så hörs vi om vår dejt i veckan. Pusskramar

2008-11-29 | 13:53:34
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
stellas moster säger:

Söööööta unge, snart får jag pussa på henne och umgås med er, längtar till jul! Hoppas ni får en fin första advent! Hälsa så mkt till fam Adamsson.

Kram kram

2008-11-29 | 15:31:17
Hanna säger:

Ser ut som A har shoppat i London=) Kram

2008-11-29 | 19:11:51
Bloggadress: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback