Första Advent!


När första ljuset brinner.....haha kommer inte ihåg, någon som kan verserna från lågstadiet?





Vi fick oväntat besök igår av vår kära vän Moflek, så det blev sent för mig. Det var så skoj att bara sitta uppe å prata! Kalaset igår var jättetrevligt. Stella hade prinsess-klänning och vi fick gott fika och trevligt sällskap.


Stella med faster och kusin!


I morse var både Stella å jag lite sega men vi tände ljus och åt lite frukost. Snart ska vi göra oss i ordning och gå ner till Tingel (Hospitalsgatan). Dom ska ha öppet så här på första advent. Så välkomna dit mellan 12-15 så kanske vi ses!



Adventljus och en trött gullunge!



Kommentarer
Sanna säger:

Såå söt hon är flickan din :)

Oj är du "bara" 18år å ska redan gifta dig, sorry det lät säkert fel men jag e 28år å känner mig fortfarande liten de flesta dagarna. När jag va 18år så hade jag tyvärr inte mycket innanför pannbenet, men att få barn gör att man mognar en hel del vad jag förstått på de yngre föräldrarna.När det gäller mig själv kan jag ju inte säga så mycket då jag inte är så ung längre smile

Hoppas ni får ett super fint bröllop å som sagt hoppas inte på den perfekta bröllopsnatten för som Anna så vist skrev på mig blogg har de flesta inte ens sex då de är helt slut av all uppståndelse :)

Kram

2008-12-01 | 01:03:40
Bloggadress: http://sanreg.blogg.se/
Åsa säger:

Guud va mysigt du har gjort det :) Jag ringer snart så vi kan bestämma en dag vi sk ses. Puss

2008-12-01 | 09:07:18
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback