Vilken kväll

vi hade så trevligt på syjuntan (just idag blomjunta) att tiden bara sprang iväg. Vi hann knappt att fika.

Alla gjorde varsin fin krans, som visas här. Och detta gjordes på Lenas jobb, Blomsterhuset. Måste säga att dom hade hur stort sortement som helst och en blomsteraffär som jag helt har missat. Bra priser hade dom också.

Alla fina kransar...+ min julgrupp :D

Tillverkning pågår.....Sparre min vän smilar upp sig.

Sara med sin krans som gick i brunt och guld.

Åsa med en svart, silver och lilafärgad krans.


Elin körde traditionellt på silver och rött....


Helenas krans i svart och rött.

Lena, som fixade så att vi fick göra fina kransar, tack igen. Superskoj!

Min dörrkrans på plats. Blev en traditionell med rött och mycket glitter.


Nästa gång ska vi vara hemma hos mig och då är stickorna framme igen men för att piffa lite så blir det med rödvin till!

Har haft en riktig pysslar dag så idag gjorde vi också ett pepparkakshus.


Pepparkakshus med hjärta på taket. (Snyggt spritsat)

Paketinslagning, på Stellas rum.

Det var min dag det. Mycket roligt. Nu är det natt.

Love.

/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback