2:a

Nu väntar jag på Åsa. Hon ska komma hit idag och vi ska äta lite lunch ihop. Det ska bli så skoj. Vi ska ses i morgon också på våran Syjunta men det blir nog sista träffen med bebis i magen. På lördag tror jag att det lilla livet kommer att titta ut!
Spännande!

Såg Gossip nyss. Känner mig glad efter att ha sett det. Måste säga att Lilly å Rufus ska få ihop det. Jag tycker dom är såå söta ihop. Sen är det bara ett avsnitt kvar....tror jag. Så på tisdag tror jag att jag ska köpa godis och se det på kvällen när Stella somnat.


Fick lov av A. att köpa nya ansiktskrämer i förra veckan. Jag hade världens ångest för det är inte billig. Jag började att använda Elizabeth Arden eftersom min mamma gör det och när man väl har börjat kan man inte sluta. Nu köpte jag en presentförpackning på Kicks, och jag fick expert hjälp av en kär vän. Nu var det så att det fanns bara presentförpackning mot rynkor å så, men jag tog den för det är ju bäst att börja i tid. Å jag är så nöjd. Blir glad varje morgon och kväll när jag öppnar mina fina lyxburkar. Tänk vad lite krämer kan göra.

A. köpte nya skidkläder igår med. Det var ju lika bra ansåg vi eftersom att han kommer att kunna ha dom några år framöver. Vi tänkte vänta till rean men han måste ju ha dom innan och när vi var på Team sportia igår så var det redan lite kläder som var nedsatta så nu är hela familjen reda för fjällen.

22 dagar kvar till jul....

Love.

/M.

Ha en bra dag.

Love.

/M.

Kommentarer
Monika säger:

Ohh my good hon är sååå söt! Var uggsen jätteförstora?



Kraaam

2008-12-10 | 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback