Våren på väg?

Våren som kom av sig, i morgon väntar 30 cm snö och det känns så trisst.
 
Men på fredag ska jag iväg med bästa tjejerna till Stockholm! Wieee....men allra först
väntar en härlig jobbvecka. 
 
Den här helgen har jag varit hos mor och far eftersom Anders jobbat hela helgen. Så skönt att få lite avlastning med tanke på att barnen vaknar 05.45 varje dag i veckan. Börjar bli så trött på det men det är väl som det är. Snart är dom stora barnen och då tjajar jag väl på dom att de ska gå upp istället ;D
 
Idag har vi ute i solen och gick en superlång promenad till stallet och sedan tipspromenaden i Söderköping. Det var riktigt mysigt förutom att ungarna tjöt lite till och från.
 
Laddar för tjejhelgen och sedan påsken..wihuuu...
 
 
Åh min lilla Sigge som nu är 3 år fyllda. han pratar i ett och vill vara rolig mest hela tiden.
 
 
Charmtroll.
 
 
Vart tog tiden vägen..?
 
 
Hoppas solen kommer fortsätta att lysa trotts att mer snö är på ingång.
 
Hoppas ni får en bra vecka!
 
Ps. Träningen går bra, har inte varit något på gymmet på sista veckan men kör hemma. Inte långt kvar till sommaren! ;D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback