Vardag och snart födelsedag...

På lördag fyller Sigge 3 år!
 
 
Förra året åt vi marrängswiss!
 
Fick nu se förra årets bak, måste nog baka och tänka om lite. Kan ju inte vara sämre än förra året ;D
 
 
 
 
 
Tänk vad tiden har gått fort. Det känns som om båda barnen har blivit så stora med en gång.
 
 
Men jag får nog påminna mig själv att SÅ stora är dom inte trotts allt.
 
På lördag har vi bjudit in släkten och jag ska göra lassagne till allesammans. TIll efterrätt blir det tårta och lite annat smått och gott.
 
 
I helgen som var åkte båda barnen Vasaloppet.
 
 
De tog sig runt banan både två och Sigge "vannade". De fick medaljer och som vanligt var det mycket bra ordnat av engagerade föräldrar i Kimstad Goif.
 
Förra veckan var en grymt bra träningsvecka. Den här veckan mindre bra, då jag har varit på föräldrarmöten och jobbat sent. Skyller på det, men vet själv att det är dålig planering. Borde ha gjort mina pass, men än är ju inte veckan slut.
 
Sigge har varit hos doktor Bo igen och har fått konstaterat barnastma, jag hoppas verkligen att det kommer att växa bort, men det är inte säkert.
 
 
Har framkallat lite kort och fick äntligen upp en tavla i hallen.
 
 
Hoppas ni har en fin lill-lördag. I morgon väntar en låång dag på jobbet och sedan är det happy friday! Yes!!
 
 

Kommentarer
Sandra säger:

Jaaa tiden går allt för fort... vart tog bebisen vägen liksom??! Jag satt och blev helt bebissjuk igår på föräldramötet, hihi!

Fy vad tråkigt med astma, men det kan växa bort alltså? Hoppas att det gör det!

Vilken hejare du är på att baka då! Själv ska jag vara glad om jag kan baka sockerkaka på sådandär färdig-pulver-blanda-ihop-smet utan att det blir totalt platt och torr.

Ja, just nu bloggar jag flitigt ;-) men snart blir livet "normalt" igen (haha!) och jag börjar jobba igen, då blir det glesare mellan inläggen.

Ha det gott!

2013-02-20 | 21:35:40
Bloggadress: http://dimmasmattes.blogg.se
Ölin säger:

Shit, har totalt missat att du börjat blogga igen, så kul!! Jättefina bilder på dina söta barn :)O kakorna såg supergoda ut :)
Snart drar vi till STHLM!!! Ska bli så kul!! Kramar!!!

2013-03-16 | 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback