Snart februari

Ja ni. Tiden går ruskigt fort och snart börjar jag att JOBBA! Å det ska bli så roligt.

Sigge blir snart 1 år och båda mina skruttungar börjar på nytt dagis. Min lilla knodd ska börja på dagis endast ett år gammal. Vad är det jag gör? Är han inte för liten? Haha nejrå. Visst hade det varit mysigt att vara hemma lite längre men det är läge nu. Läge för Sigge att börja på dagis och läge för mig att börja att jobba. Det känns faktiskt riktigt bra.

Var sak har sin tid.

Och just nu ser jag ändå fram emot att jobba några månader å sen få vara hemma med min familj i sommar igen :D


Har en känsla av att det snart kommer vara vår? Eller vad tror ni, hoppas jag för mycket?

Min stora tjej med sin första pärlplatta.

 

Ha en mysig helg.

Love!


Kommentarer
Petra & Emil säger:

Nä, du har helt rätt!! SNART är det vår :-)

2011-01-24 | 08:52:19
Bloggadress: http://omemil.blogg.se/
elin ö säger:

Hej Vännen! Så himla mysigt att läsa din blogg! Saknar dej, man blir alltid så glad av dej! Hoppas vi kan ses snart!! Lycka till på nya jobbet!

2011-01-26 | 20:03:46
Anonym säger:

Nu är det snart mars! :) Hur leker livet för er? Går det bra på jobbet? Hoppas allt är fint med hela familjen. Kram kram

2011-02-21 | 21:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback