Long time ago!

Tjohej!

Tiden springer iväg och en härlig sommar passerat.

I början på sommaren hade vi besök av bror och Fridis. Mycket mysigt.
Bror och Anders försöker få till en kusinbild.

 

Sen var vi en sväng på Astrid Lindgrens värld.

 

Några dagar senare var Stella och såg på Pippi i Söderköping med mormor och morfar och då var också kusin C. med.

Åh så var vi på landet några dagar.

Pippi-tofsar ska det vara.

Festival i Valdermarsvik.

Sen blev det en heldag på Mon.

Jag fyllde år och det firade vi med tårta!

 

Åh så dog kameran när jag laddade in korten på datorn. Jag hoppas verkligen inte alla 800 kort försvan. Medan jag och ungarna har loppat oss i sommar har Anders (och jag när jag varit hemma) slitit med huset. Innan såg det ut så här:

Åh sen lite så här...

Å snart hoppas jag att det är klart.

Syskon. Våra skatter. Ni är det bästa vi har!

 

Återkommer med bilder någon dag och jag hoppas att jag kan börja blogga lite mer från mobilen. :D

 

LOVE!

 


Kommentarer
Åsa säger:

Så fina bilder!! Kram Åsa

2011-08-18 | 06:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback