Skärgården...

Jag är lyckligt lottad eftersom mina föräldrar har haft båt under vår uppväxt. Jag älskar skärgården och att få åka ut på böljan den blå ger mig ro i själen.

Nu har päronen (till pappas förtjusning) köpt en ny båt så alla deras barnbarn får plats.

Stella hoppade av glädje när det var dags för premiäråk medan Sigge tog det hela med lite mera ro.

Sigge i den gula fina flytvästen, väl inpackad.

Stella köra!

 

 

Valborg firades på landet, med egen brasa å allt.

 

 

Bästa Frida och sötaste Charlie fasters gull!

Stella busar runt.

 

 

Att spela på munspel det är roligt!

Love. /M.


Kommentarer
Elin Ö säger:

Vilka härliga bilder! O kul att se från huset, hoppas på fler!! Kram!

2010-05-05 | 20:10:05
Jenny med familj säger:

Ni ser ut att ha haft en bra valborgshelg!

Så söta..

2010-05-09 | 08:27:28
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Jenny med familj säger:

Klart vi ses på tisdag, längtar!!!

2010-05-09 | 23:04:50
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Åsa säger:

Flytvästbilden är ju hur härligt som helst! Ett riktigt stjärnbarn precis som sin syster :) Kram Åsa på *

2010-05-10 | 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback