Helg!

Japp då var det fredag igen. Tänk att tiden går så ruskigt fort. Nästa vecka har Stella sommaravslutning på sin förskola och det ser jag verkligen fram emot.

I morgon är det städdag på förskolan och efter det så ska jag och min familj åka till landet och åka båt.

Idag var bästa Ewe här och klippte mig, Stella, Engla och Charlie. Du är bäst. Tack snälla för att du var snäll å kom hem till oss. Vi hade en mysig dag i solen med alla barnen med mycket lek och bus.

Stella blev supersöt i sin nya frilla. Åh tänkte jag så fint till avslutningen å allt. Men så sätter hon sig på sin Bobby-car och kör rakt in i en buske och rispar upp hela sin kind.

 

Skruttungen.

 

 

Mina underbara!

 

 

 

Njut av livet!

 

Love.

/M.

 


Kommentarer
Jenny med familj säger:

Tack för idag Mickis! HIhi ja ni alla blev så fina i håret =) Stackars Stella med sin reva i ansiktet men förhoppningsvis har den läkt till avslutningen..

Ni får ha en bra helg!

KRAM

2010-05-28 | 21:50:31
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Åsa säger:

Fina bilder!! Kram Åsa

2010-05-28 | 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback