DOP

Är det inte det ena så...

Japp då var det här med dopet. Stellas var hur roligt som helst att fixa å pyssla med, men nu har inte riktigt samma känsla infunnit sig (lite annat å syssla med.)

Så det lutar åt att det blir ett dop med familjen. Men vi får se. Ska först och främst få tag på ett datum som passar.
Å det lär det väl inte göra direkt heller eftersom det blir mitt i sommaren. Jag vill inte att Sigge ska vara förstor nämligen. Haha. Men nu är hans hörna i sovrummet klart i alla fall.





Sen har vi det här med NT också. Tänkte ju få med barnen i tidning och vi håller på å kämpar med en bra bild men det går inte så bra....



Första middagen ute.

 

Japp, då ska jag väl göra det då, ringa till kyrkan.

 

Hoho. Hoppas ni har en fin dag!

Love. /M.



Kommentarer
Theresia säger:

Om så önskas så kan jag alltid kolla upp och erbjuda mina tjänster efter den 13 juni :P

Det kommer bli jätte bra ett mindre dop kan också vara fint och mysigt...

Söta barn ni har förresten...



Kram

2010-05-10 | 10:53:48
Jenny med familj säger:

Jag kände likadant med 2a dopet.. Inte lika roligt att planera eller att ha ;)

Vi bjöd alla som vi bjöd på Englas så det inte skulle bli orättvist ;)



Haha den bilden va ju rolig då Stella håller ut tungan =)



Vad fina vimplarna blev, har du redan hunnit att måla bolstäverna.. Vad duktig du är!

Är Stellas med klara?



Mys med middag ute, härligt! Ser fram emot grillkvällen som blir vartefter..



Ska bli kul att ses imorgon! Kramar

2010-05-10 | 19:00:48
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
jenkan säger:

Den där bilden var väl super! Då kommer dom skilja sig från mängden ;)

2010-05-13 | 21:36:00
Bloggadress: http://enheltvanligjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback