My god!

Vår lilla juvel är inne i en urusel sovperiod. Visst, när hon väl somnar då sover hon minsann. Det är själva insomnandet som är problemet. Den av oss som inte är i rummet ligger hon och skriker efter. Men ibland går det självklart bra men det är dom kvällarna hon är så trött att hon somnar med bara vällingen.

Nu börjar det här att bli tröttsamt, både för oss och för henne.

Åhh, hoppas verkligen att det är en övergångsperiod för annars vet jag inte vad jag gör när bebisen kommer.

I morgon är det ny jobbvecka. Nya tag med andra ord och den startar med full rulle dirket. Både möten och nya barn. Men det ska bli spännande.

Ska i ärlighetens namn också säga att jag börjar ångra att jag inte tog tag i det här med havandeskapspenning. Men nu jobbar jag bara fram till den 5 februari så jag får försöka att inte bära så mycket och ta det lite lugnt.

 

Tur att hon är söt i varje falla.

 

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback