Uhääää

Jag är så off på allt idag! Tur att solen skiner och försöker liva upp min tillvaro.

Stella har fortfarande feber, så hon fick vara hemma idag med.
Jag har en rinnande näsa, svullen hals med wiskeyröst och huvudvärk.

Så den där lilla bebisen kan gott stanna inne i min svällande mage ett tag till. Känner mig inte alls redo för barn just nu.

Borde sminka mig eller nått för att känna mig liite fräschare men inte ens det orkar jag ta tag i.

I morgon ska jag försöka känna mig lite mer positiv och lycklig. Och med det sagt ska jag hämta mig ytterligare en kopp te!



Hoppas NI har en alldeles strålande torsdag!

Love.

/M.

Kommentarer
Monika säger:

Skratt teeeeeeeerapi! Vi har det på jobbet mins två gånger i veckan, du förstår ju själv hur kul vi har.



Jag längtar tll bäbisen kommer! Ska bli så kul at hitta på något nytt roligt till din bäbis!!!



Ska hem till Söderköping på lördag stannar till tisdag så om du har pyttelite tid över så kanske vi kan ses i stan?



Kram /Monika

2010-02-11 | 14:40:41
Jenny med familj säger:

vad fina ni är =)

2010-02-12 | 08:21:48
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback