Så rätt man kan ha!

Igår den 1/2 fick min kära vän Hanna en liten pojke. (Å jag prickade in rätt datum å allt.) Ett stort grattis till er! Nu får vi bara hoppas att storebror vänjer sig vid att ha en lillebror. Enligt mamman så hade han beställt en tjej. Tänk så tokigt det kan bli.

Nu ska jag strax iväg å hämta hem min lilla prinsessa på dagis. Ska ta mig en rask promenad ner till stan. Har beställt klipptid till i morgon för nu börjar jag att inse att det INTE är långt kvar tills vår lilla bebis kommer. I natt hade jag känningar..men det är nog bara så att den lill* där inne skruvar sig till rätta. ;D

Har precis övertalat Anders att Stella minsann fick nya kläder från polarn till hennes födelse så det måste ju den här lilla krabaten också ha. Så i morgon ska jag till PoP och se vad jag hittar för fint. Jag menar det är ju inte varje dag som det kommer en ny bebis till familjen!

Å sen ni, att under hålla en dotter på snart två år är inte det lättaste. Igår målade vi med fingerfärg för att slå ihjäl en timme.


Ha en härlig dag alla där ute!

Love.

/M.


Kommentarer
Petra & Emil säger:

Nä dom vill gärna sysselsättas o att vi vuxna aktiverar oss själva också - inget lugn o ro än på ett tag ;-)

2010-02-03 | 20:11:26
Bloggadress: http://omemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback