Härlig lördag!

Här har vi en riktigt skön lördag. Egentligen skulle vi ha flyttat lite kartonger idag, men vi sköt upp det till i morgon istället. Vi ska lämna vår lilla lägenhet den siste mars, men vi ska försöka att packa och flytta lite saker innan bebisen kommer.

Den siste mars flyttar vi hem till min mor och far två veckor. Den 15 april får vi sen tillträde till huset! Åh gud vad vi längtar.

Vår lilla bebis är ju beräknad att titta ut den 22/2, alltså om en vecka och två dagar. Så nu undrar jag vad du tror, när kommer det lill* livet till världen?

Jag ränkar krasst med den 1 mars. Så blir jag inte besviken, men jag måste ju erkänna att jag går och känner efter hela tiden redan nu. 

Haha, tänkte skriva lite om potträning osv här nedan, så ni som inte är intresserade behöver ju inte läsa det är, då är det bara att hoppa vidare till bilderna. ;)

Förut åkte vi en sväng till Hageby Centrum för att handla lite. Vi passade på att köpa Stellas första trosor, för igår var hon utan blöja hela kvällen och kissade på pottan två gånger. Å så var det lika dant idag på morgonen. Så då tänkte vi att det är ju lika bra att prova lite, fast vi tänkte pottträna ordentligt först till sommaren och få henne blöjfri då.

Är det någon som har några tips på vad man ska tänka på?

Woho nu gjorde hon nr 2 på pottan också. Vi såg vad som var på gång och satte ner henne. Haha.




Nytt halsband fick Stella av pappa också.



Å jag, jag fick ett jättefint nattlinne i Alla hjärtansdagpresent.

 

Nu ska vi ha lite lördagsmys här med taccos och glass. Ikväll ska A och jag se på OS och bara mysa. Vi hade tänkt att gå på bio med jag måste erkänna att jag inte riktigt orkade det.

 

Ha en mysig lördag.

LoVe!

 

 


Kommentarer
lejonheart.blogspot.com säger:

hihi.. vilka fina trollor lillsnörpa fick.. och så duktig hon är på pottan. nattlinnet va super fint. jag tror bebben tittar ut 17 eller 25 feb. förstår att det är pirrigt och nära nu.. hälsa och pussa hela familjen. varma alla hjärtansdag kramar från oss.

2010-02-14 | 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback