39+0 + FÖRLOVNINGSDAG

Nja!

Nu vågar jag nog skriva det. Men det var nog maten Stella blev dålig av i söndags.

Igår var en toppendag. Vi myste hemma och det har varit riktigt skönt att få rå om vår lilla skrutt innan bebis kommer. Men idag var det dagisdag igen. Lite ledsen när vi lämnade henne men det är ju inte många timmar hon är där. Snart ska vi hämta henne igen.

 

Anders och jag promenerade rätt raskt till dagis förut och nu blir det av att städa lite om det är så att bebis vill behaga komma ut idag.

 

Idag är det också två år sedan Anders och jag förlovade oss, 20080216.

Hittade ingen bild från själva dagen, erkän dåligt. Men en bild från 2008. Tagen i Varberg hos Brollan och Frida.

My love. Har världens bästa familj. Älskar er mest av allt i hela världen.

 

Hoppas ni har en bra tisdag.

LOVE!

 

 


Kommentarer
Camilla säger:

Lite dåligt Micki's att inte ha fotat något på en sån speciell dag! Jag är glad över att jag har G som är bra på att fota allt och lite till, det är riktigt kul att ha och titta tillbaka på :) Kram

2010-02-16 | 15:00:03
Bloggadress: http://oskrivnablad.blogspot.com/
Jenny med familj säger:

Åh vilken fin bild på dig ocg Stella =)

Grattis på förlovningsdagen <3

Så söta ni är..

2010-02-16 | 20:06:58
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Theresia säger:

Jag mins dagen innan eran förlovning som i går... när vi satt där på ComUnit och jag frågade Sanna om jag missat att ni förlovat er, en det egentligen bara handlade om att du inte hade kunnat lämna ringen hemma i byrålådan :P Kram och Grattis

2010-02-16 | 22:38:10
Bloggadress: http://theosvardag.blogspot.com/
Ida säger:

Vilken super fin bild på dig och stella <3 puss kram

2010-02-18 | 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback