Home sweet home

Lite bilder från vårt hem!

Stellas rum!





 

 

 

Vårt sovrum

 

 

Köket

Är under uppbyggnad och inte min favoritdel av huset så jag har inte så många bilder, men jag återkommer när vi fixat lite under hösten.

 

Vardagsrummet

 

Ny soffa beställdes idag och det blir en stoor med många sittplatser.

Vi ska också köpa nytt soffbord och ny tv-bänk.

Hallen

 

 

Japp det var lite bilder från vårt hem.

Men vi har många planer och jag är så glad för att vi har vårt alldeles egna lilla hus.



Kommentarer
Monika säger:

Guuud vad fint, vill bara se meeeeer!!!! Och Sigge som man fortfarande inte träffat ;)



Ser verkligen jättefint ut, trivs ni??



Kraaam

2010-08-03 | 07:37:01
linda (gbg) säger:

Så himla fint!

Vill med ha hus.

Renoverar ni köket helt?

Ha det gött!

Kram linda

2010-08-03 | 08:20:56
Jenny med familj säger:

Du ska vara så nöjd för det är sååååå fint Mickis! Ska bli kul att se den lilla hallen sen som ni verkar renovera nu.

Kul med ny soffa då kan alla familjer få plats i den sen =) Hemma hos oss har vi inte så många sittplatser i soffan ;) Puss

2010-08-05 | 20:41:10
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Åsa Lindqvist säger:

Åhh så mysigt!! Vad har du hittat förvaringen i hallen?

Hoppas allt är bra med er!!

Kram

2010-08-08 | 21:13:16
Bloggadress: http://www.livetpaidun.blogspot.com
Ölin säger:

Åhh va kul o se lite bilder! Fint och mysigt ni har det!

2010-08-19 | 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback