JOBB

Oj oj oj snacka om att jag glömt bort hur mkt hjärnan håller igång när man jobbar. Min går just nu på högvarv å då jobbar jag ju ändå bara 75%.

Samtidigt som det är mycket just nu är det också väldigt roligt.

För Stella går det bra på dagis, hon leker mer och mer med dom andra barnen och börjar att känna sig bekväm i lokalerna och med fröknarna. Så det känns bra.

I helgen hade vi det helt underbart. Vi var bara hemma, gick långpromenader och lekte med Stella. Så himla härligt att bara få vara.

I lördags målade Stella också med fingerfärg och först var det lite klurigt att förstå vad man skulle göra. Jag har ju lärt Stella att smörja in ansiktet med krämer osv eftersom jag gör det varje kväll så vill hon också prova. Å nu trodde hon att det var lika dant med färgen. Men nej nej.

 

Men sen förtstod vi att det skulle färgen skulle vara på pappret.

 

 

Efteråt var det roligt att titta på sig själv i spegeln.

 

 

 

Innan det var dags för ett välbehövligt bad.

 

I morgon är det föräldramöte för min del och sedan ska jag äntligen klippa mig på onsdag. Härligt härligt. Å sen ja då är det snart helg igen. Tiden bara springer på.

 

Love.

 

/M.


Kommentarer
virre säger:

ååååh vad härligt med fingerfärg. jag älskade det som liten, ska nog introducera det för Jonte oxå..hahahaha min karl kommer att bli galen då..han HATAR kladd....hahahahaha så kul vi ska ha...skönt att ni myser mkt och umgås i familjen det är så det ska vara...ta hand om er..hoppas du/ni mår bra...kram

2009-09-22 | 15:34:22
Bloggadress: http://lejonheart.blogspot.com
Elin Ö säger:

Hej!! Jo d va jätteroligt! Vi mår bra! Hur mår ni? Hur ä d me magen?? Ska du på NKIK-fest?? Vore kul o ses snart! Kram!

2009-09-24 | 09:53:09
Camilla säger:

mysigt! Ni får komma upp och hälsa på oss snart om det passar. Vi ska precis flytta, till en lägenhet med jacuzzi och bast och pool på innergården som man kan boka, lyx! Kram kram

2009-09-25 | 20:53:19
Bloggadress: http://oskrivnablad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback