----->Malplacerad<----

Uschans. Sverige förlorade matchen, jag hade nog ändå varit hemma ikväll och sett hela matchen. Jenny en gammal handbollsvännina kom förbi en sväng idag med sina två prinsessor. Jenny tyckte självklart jag skulle följa med henne ikväll på handbollfest, NKIK 80 år. Velade ett bra tag fram och tillbaka men Jenny övertalade mig. Vi gjorde oss i ordning och åkte ner, MEN allt bara kändes sååå fel. Gravid människa på suparfest funkar nog helt enkelt inte? Jag brukar leva efter filosofin det blir vad man gör det till, men inte idag. Jag var nog inte i form som sagt va. Men jag gjorde ett försök. Känns grymt skönt att vara hemma nu i varje fall, krama Anders och sen bara sova. 



Å Sverige sen då vad hände???

Kan inte Lagerbäck sluta nu, känns som om jag har väntat länge på det nu.

Sov gott.

Love, M.

Kommentarer
lejonheart.blogspot.com säger:

men som sagt mickis det va superkul att du iallafall tittade förbi en sväng...du va så fin med magen i vädret...bebismagar är nog det finaste som finns..och tack för de fina inlägget p åmin blogg..det värmde.. ta hand om dig själv och familjen nu..kramar virre

2009-10-11 | 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback