Första snön....singlar sakta ner.

Inte är det mycket inte, men några få snöflingar är det minsan utanför vårt fönster.


Eftersom jag och mamma plockade med oss granris hem från skogen i söndags så passade jag på att sätta upp det idag. Jag ÄLSKAR som sagt julen och ja, varför inte börja njuta redan nu när novemberrusket är här. Då går det mycket snabbare tror jag.







Ha Anders kommer att få spader när han kommer hem.

Jag ska nog ta med lite glögg och pepparkakor till jobbet också vi har ju ändå möte ikväll. Kan vara mysigt.

Tog vaccin igår värker som tusan i armen men ingen feber i alla fall. Vet inte om det verkligen är så bra med det där vaccinet, men jag jobbar ju ändå på en förskola med mycket baciller och så ska vi ut och resa snart så det var lika bra tänkte jag.

Hoppas allt är bra med er!!

Love.

M.

Kommentarer
lejonheart.blogspot.com säger:

åhh vad mysigt du pyntat... var ska ni resa?

2009-11-04 | 18:53:12
Monika säger:

Du är väl för härlig!!!! Jag hade velat göra exakt likadant!



Vet att jag kanske borde skriva på FB istället MEN jag kommer hem nästa fredag till söndag vad sägs om en fika runt kl halv sex i stan eller stör jag familjeplanerna då? Hade varit jättemysigt!



Stor kram /Monika

2009-11-06 | 15:25:57
Anonym säger:

gud vad duktig du är att skriva + bilderna kanon

2009-11-11 | 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback