Dålig uppdatering..

men jag har fullt upp känner jag...

Först å främst så har vi varit sjuka här hemma, men nu börjar det att ordna upp sig. Å sen så är det grymt mycket planering nu med bröllop och allt!

A. och jag har suttit med bordsplaceringen hela dagen, ibland är det bra att man är sjuk. Jag har gjort ett hundra samtal till alla människor som på ett eller annat vis är inklopplade i bröllopet och äntligen känner jag att vi gör framsteg! Nu ska bara Hanna å jag träffas också å komma igång ännu mer med festprogrammet och det blir nog på söndag kväll. I morgon drar vi till landet om A. mår tillräckligt bra och bara vilar innan vi tar tag i allt igen.



Stella hjälper till så gott hon kan, här är det ritdags.





Våren är på g...



Stora tjejen äter melon.



COOL

Trevlig helg!!

Love.
/M.



Kommentarer
Matilda säger:

Så stor hon blivit er lilltjej, så söt så! Går å allt! Vill bara önska lycka till nu inför stundande bröllop! All lycka till er! Krama!!!

2009-05-07 | 20:48:27
Bloggadress: http://hemmakanalen.se
Åsa säger:

Heej kompisar. Skönt att ni mår bättre, så himla trist o va sjuk. Jag har ont i halsen, eller det är sketkonstigt för det kliar samtidigt som det gör lite ont. skuumt, men inget halsfluss iaf för var och kolla igår. Underbart med heeelg, och skönt för er med landet :) Va sööt hon är sessan, så himla stor tjeja, man fattar inte att de har varit bebisar. Hihi. Pusskraaams, hör i nästa vecka om inte innan.

2009-05-08 | 08:39:56
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Hanna säger:

Det är ju helt sjukt vad ungen är söööt! Helt otroligt!

Ses på söndag... PUSS!

2009-05-08 | 12:15:53
Bloggadress: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback