Bröllop

A. klämde ur sig någon dag att han minsann tänkte bleka tänderna eftersom mina saker till bröllopet kostar bra mycket mer än vad hans gör. Men jag tycker förstås inte att vi har råd med någon tandblekning. Försökte kompensera detta idag då jag köpt ett par Dolce Gabbana kallingar åt honom att ha på vår stora dag.

Tror ni det kommer att uppskattas? Får se när han kommer hem. Stella ska få överlämna paketet.

Love.

/M.

Fortfarande mobillös, har inte tagit mig för att hämta mobilen. :D


Kommentarer
Åsa säger:

Yes, kommer till dig vid 10... om jag inte blir sjuk - känner mig lkite hängig men isf ringer ja på morgonen. Puss

2009-03-26 | 17:50:20
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback