Lerkullen

Vi har firat midsommar på Lekullen och haft det helt underbart. I fredags så åkte vi bort till Nartorp så att Stella fick  dansa runt midsommarstången och jag fick köpa lotter. På kvällen grillade vi och körde den sedvanliga 5-kampen. A. vann genom att krossa i skyttet, Han vann över pappa som hade räknat med en lätt vinst. Fin fina priser var det och vi vann en svampkniv och en kompass. Så nu är svamphösten räddad.

Vi är fortfarande kvar på landet, vi bestämde att vi åker hem i morgon och det känns skönt. Just nu sitter jag i solskenet i hamocken. Pappa ska åka in till stan och köpa pizza för vi kom på att vi inte hade någon mat kvar.

Idag på dagen var vi i Gryt och tittade på båtar som kostar mer än ett hus. Vi åt även middag på Ida på udden. Jag åt kycklingspett, Stella pannkakor och A, spätta, Sen tog vi en glass och tittade på fler båtar. 

Helgen har varit förträfflig, mamma och jag har till och med hunnit med att måla lekerstugan. Stella var mycket nöjd och idag somnade hon 18,15 av ren trötthet, det tar att vara på landet. 

Hoppas att ni välkomnar sommaren precis lika mycket som jag gör. Nästa vecka ser ju strålandet ut. Stella och jag kommer nog att hänga en hel del i Vasaparken. 

Love. 

/M.    

Kommentarer
Åsa säger:

Jag och Limpan händee gärna med er i vasaparken :) KramKrama

2009-06-21 | 19:28:03
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
virre säger:

hejsan..bra mickis vi kommer nog oxå att hänga i wasaparken..ska faktiskt dit idag vid 11 om lilleman är vaken och allt sånt... vi välkomnar sommaren lika mkt som dig...kram

2009-06-22 | 09:42:12
Bloggadress: http://lejonheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback