Typiskt

A. å jag hade tänkt att gå på en romantisk middag ikväll. Vi har varit å lämnat Stella hos mina föräldrar och tänkte ta oss en sväng på stan och äta lite gott. Men som vanligt så inträffar något. Både A. å jag känner som lite halvtaskiga i magen och då är det kanske inte läga att gå till en resturang. Så nu har vi bestämt oss för, att eftersom vi är barnfria. Tillbringa kvällen i soffan framför tv:n. Inte så romantiskt kanske men ack så skönt. Ingen liten dam att mata och söva och bara varandra att rå om.




Så nu ska jag sluta skriva och göra A. sällskap i soffan. Å så ska vi självklart se Sverige - Kuba som vi hade missat om vi skulle gått ut och ätit.

Hoppas ni har en härlig helg.

Love.

/M. 

Kommentarer
Åsa säger:

Åhh va mysigt, Jens och jag var på bio och innan käkade vi på Harrys igår och Limpan var hos mormor. Det gick jättebra så det känns tryggt. Hihi. Idag ska jag och Limpan till Ikea med Zetta. Vi hörs i veckan honey. Pusssss

2009-01-18 | 09:00:41
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback