Rödvin

Idag blev det ett glas rödvin till maten, helt enkelt för att jag är värd det.

Var på IKEA i förmiddags. Handlade lite saker som säkert kommer att komma till användning. Bland annat en massa ljus. Har redan eldat upp några. Stella har lite feber idag. Typiskt jag som hade tänkt att gå till Fenix i morgon, men vi får se hur hon mår då. Det är nog tänderna som börjar att trilskas för henne.

Min kära arbetskamrat Teresia har önskat att få se inbjudan till bröllopet. Så här blev resultatet.





Haha det var skitsvårt att ta kort på inbjudan men man ser ju typ.



Men i varje fall så är ju osa-datumet snart, då får vi se hur många som kan komma. Jag har fullt upp med att ringa och beställa bestick, å servetter å blommor å grejer. Men skoj är det. Men oj så dyrt. Hade vi haft råd har jag gärna bjudit några till men nu blir vi runt 50 personer och det blir nog ganska lagom.

Å det här med efternamn förresten. Vi har nog nästan bestämt att ta mitt efternamn, för att det helt enkelt klingar bättre ihop med vår dotters namn. Detta har blivit ett väldigt rabalder om i vår släkt. Vad tycker ni gör vi rätt eller fel?

Snart är det topmodel på tv. Å sen ska A. se på Man United, jag gör nog sällskap bara för att få mysa lite i soffan.

Love.


/M.



Kommentarer
Elin Ö säger:

Tycker ni gör helt rätt som tar ditt namn! d ä ju jättefint...kommer inte på vad a heter...va d franzén? men Stella Lind! mm Mkt fint!

2009-01-27 | 21:38:30
Linda Onmalm säger:

Hej på dig! :) Nu har ju inte vi bestämt oss för o gifta oss (än!).. Men när vi gör det så har vi nästan också redan bestämt att vi ska ta mitt efternamn.. Men det är många som har åsikter om det.. Vad säger din släkt om det då?? kramis

2009-01-28 | 08:32:04
jenny säger:

den står i våran bokhylla och ser fin ut, eftersom bokhyllan är ljusgrön så passade den bra där ;) jag kom på att vi inte har svarat men det är ju självklart att vi ska komma!! kram

2009-01-28 | 09:05:30
Bloggadress: http://onlyjenny.blogg.se/
Theresia säger:

TACK för att jag äntligen fick se era vackra inbjudan ler och du Go For It Gril!!! Jag jobbar på Andreas i den frågan... vill inte ta hans efternamn utan tycker vi kan ta mitt :P hoppas jag vinner ler Kramkram

2009-01-29 | 09:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback