Yr

Nu ska jag lägga mig och titta på Desperate. Grannens hund skäller han skäller ofta, stackarn. Lite irriterande. Mår inte så jättebra, lite förkyld.

I morgon ska jag hämta min jacka som jag reklamerat och den skulle dom laga men lagningen blev inget fin sa dom. Undra om jag får pengarna tillbaka, har inget kvitto kvar, så det tror jag inte?!

Elin, Åsa, Ida, Karin och lilla Linus var hos oss förut. Vår kära vän Ida är reseledare på Lanzarote (?) och var hemma på permis. Hon hade tagit sig tiden att träffa oss vilket var hur mysigt som helst. Lilla vännen. Hon är en riktig resarbrud. Hon reser och är utomlands för alla oss i tjejgänget tror jag.

Jävla försäkringskassan, jag har inte fått mina pengar ännu. Jäkla skit. Fattiglapp. Å jag som ska till Ullared och Varberg på torsdag, till min kära bror och underbara Frida å Stellas kusin i magen.

MYS - men inget överdrivet shoppande där inte.

Bjuder på en gammal bild på Stella å Limpan då batteriet i kameran var off idag.

Limpan syns inte så bra, men Stella var i sitt esse när det var en liten kompis där. Vi tränar på att vara försiktiga när vi klappar Linus och som sagt, Stella klappar händerna av glädje.

Love.

/M.

Kommentarer
Sara säger:

Nästa gång du tar strömmen hör av dig... Såååå söt unge.. herreguuud så söt!

2009-02-09 | 20:50:37
Bloggadress: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Svansen säger:

Jag vill också till Ullared! Inte R=(

Puss

2009-02-09 | 21:29:27
Bloggadress: http://svansens.se
Jensa säger:

Hallå! Ja va faktiskt me på besök! :( God tacos dock... tänk att du skulle bli en sån kock när du blev stor ;D

2009-02-10 | 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback