LÖRDAG

Idag vaknade vi åtta som vanligt. Det går verkligen å ställa klockan efter Stella!

Vi tog en promenad vid tiotiden, efter att jag tittat på skidskytte.

Fyndade en superrosa tröja som jag är så nöjd med. Barbapappaskor till skruttan och en kallender för 2009. Pris innan 119:- nu 40:-. HAHA snacka om fynd. As nöjd.

A. kollar på fotboll å Stella sover. Jag bloggar ska snart gära tacopaj. Och ikväll blir det melodifestival.

Nästa vecka blir hårdträning. Måste komma igång igen.

Haha

Hoppas ni har en härlig helg.



Love.

/M.

Kommentarer
Petra & Emil säger:

Vilken härlig bild, supersnygg!!



Nix, jag har inte hört något om torsdagsplanerna. Hemmaplan eller på stan?

2009-02-21 | 15:42:33
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback