Thursday by Svansen

Halvfull, rödsprängda ögon och babylent ansikte skulle jag vilja beskriva mitt tillstånd just nu. Mickis har tvingat på mej någon smurfliknande mask som tydligen ska rena på djupet. Jag vet i fan, men vem vågar säga emot fröken Lind?

Detta är Svansen som skriver och jag med familj har tillbringat kvällen med födelsedagsbarnet, Stella Lind. Eller det var faktiskt en stor överdrift då Stella somnade innan tårtan serverats, Inte nog med detta, hon tog sin far med sej i fallet.
Om jag nu ska beskriva nutiden så ligger Edward och Mickis och talar om läskiga rutschkanor på badhuset, Anders har åter tagit sej upp på benen och fyller min man med dyr whiskey, Stella Lind, jaaaa, vad ska vi säga om denna fröken, hon ligger fortfarande lyckligt ovetande i sin säng om vad livet egentligen innebär.

Nu när jag har fått fria händer här vid datorn kan jag ju passa på att göra lite gratisreklam för min nya blogg som kommer att starta inom kort, smaochstorabarn.se, alla pengar som  jag tjänar på denna blogg kommer oavkortat gå till barn som behöver det i vårt samhälle.



Mickis kommer senare mer detaljerat berätta om Stellas STORA dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback