Stella GÅR!

Mycket händer här minsan. Inte nog med att det är kalas hela dagarna, så fick skrutt för sig att gå sina första steg igår. Lilla stumpan. Nu är hon minsan inte så liten längre.



Igår bakade jag igen. Cupcakes och prinsesstårta för idag var det kalas igen. Släkten var inbjudna och istället för att skriva om dagen så lägger jag ut lite bilder (haha som vanligt).



Dukning...Jag var nere på utförsäljningen av Living room. Så äntligen köpte jag min lattemuggar från greangate som jag titta på jättelänge. Fick också en tillbringare av Marina m. fam i tidig 25-års present. Så snällt. Jag är så himla nöjd med kopparna och muggarna.




Skrutt fick glass så klart.




I centrum!




Stella fick en bobbycar av mormor och morfar.




Jag kom på att vi inte har ett enda kort med hela familjen på. Så idag ställde vi upp oss för fotografering.




Stella lekte i sitt tält innan gästerna kom.




Å innan dess fick jag hjälp att diska.

Stella fick massa fina paket idag. Bland annat sin första docka, kläder, presentkort, brio-leksaker, pussel och mycket mycket mer.

Love..

/M.

Kommentarer
Åsa säger:

Åhhh va kuuuul, stora damen :) Hihi. Dopet gick jättebra och det är såå skönt att ha det överstökat nu. Ska se om jag får tag på lite bra bilder. Kramar från oss

2009-04-26 | 08:38:06
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
virre säger:

herre gud vad tiden springer iväg.. redan 1 år.. stora tjejen..träffade kåre och charlie går oxå...fst han är bar 8 mån..herre gud undrar just var det ska sluta... hoppas ni mår bra.. kram

2009-04-26 | 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback