Det ska börjas i tid.

Min prinsessa gillar trenden med hårband. Min sambo blev inte lika glad över att jag hade köpt ett. Han har redan förfasat sig över dessa hårband. Så igår när jag var på Monki kom Fia också in i butiken och vi pratade lite om modet. Jag sa att jag var sugen på att köpa ett hårband...Jag drar till tillslut också med mig Fia i fallet. Jag tog ett aprikost och hon ett turkost. A. blir helt tokig när jag kommer hem och säger att han minsan ska raka av sig sitt hår igen (bara för att jag älskar när han har hår).... haha så det kan bli, men han vänjer sig nog. Han tycker redan att Stella är söt i det.





Å så Elins tofflor sååå fina!!





Ha en härlig dag!

Love.

/M.

Kommentarer
Fia säger:

Svinsnyggt ju, hälsa Anders det, haha!! Jag har inte vågat visa mitt för Fredrik, jag kan tänka mig att hans reaktion blir som Anders. Kram Fia

2009-04-29 | 11:13:03
Camilla säger:

SÖT! Jag har ett likadant fast svart, G använder det när han solar på balkongen så han slipper blek panna. Det kanske du kan tipsa gubben Anders om? (Om han nu inte bestämmer sig för att kapa av sig allt hår då) Man vill ju ha en jämn bränna! ;)

2009-04-29 | 21:52:15
Bloggadress: http://oskrivnablad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback