Lååång

blev den är dagen!

Var å fikade med en tjej från föräldragruppen idag. Mycket mysigt. Sen mötte jag upp Hanna på hennes jobb och följde med till hennes lägenhet. Snacka om fin! Helt sjukt, den var jättestor och jättefin! Blev sugen på att flytta igen, men ska vi flytta så blir det antingen till hus (vilket är om typ 10 år) eller till en lägenhet i samma kvarter fast på bottenvåning.

Just nu bor vi i en tre på 68 kvm, på tredje våningen utan HISS! Gick ju bra enda till att Stella kom till världen. I början gick det bra också för då vägde hon inte så mycket, men nu. Nu känns det verkligen å speciellt när man har handlat lite också. Men det går, allt går om man bara vill!

Tjoohej
Ska anmäla mig till Hannas (svansens.blogg.se) stegräknar tväling också, måste dock införskaffa mig en stegräknare tror jag. Men nu jäklar är det tävling så är det. Då måste jag ju gå som bara tusan!



Saknar brollan å Frida! Jag kommer ner snart!

Nu är det Idol och Top Model!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback