Herregud jaaa

Självklart blev jag sjuk, så där ömkligt sjuk som man bara blir ibland. Som tur var så var sambon hemma å tog hand om mig. Låg till sängs hela fredagen nästan. Men så i lördags kände jag mig bättre å vaknade tidigt.

Hela familjen vakande faktiskt tidigt, redan vid åtta. Underbart tänkte jag, nu har vi en hel morgon å bara äta en god frukost, lösa melodikrysset å bara mysa på. God frukost blev det, dock inget melodikryss för istället gjorde vi oss i ordning och gick ner till stan.

Jag var sååå shoppingsugen, vill ha ny höstjacka och ny stövlar och träningsskor, tror ni att jag hittade nått ut av det?
Nej då, självklart inte, men Sambon hittade jeans å jag blev sur. Nu var det ju min tur att få shoppa men nääää som vanligt hittade jag inget.

Var därför tvungen att tröstshoppa lite, så det blev fint tyg till köket på Åhléns (se bild), gardiner till vardagsrummet från Hemtex, Dust it till mitt hår och en tandborstmugg. Mycket nödvändiga grejer, verkligen!

Sen på kvällen skulle sambon ut med sina pojkvänner å jag skulle vara hemma med Stella, men istället för att sitta och tycka synd om mig själv åkte vi till landet. Mamma å pappa blev jätteglada att vi kom och jag blev överförtjust för på schemat stod nämligen Bingolotto. Men tro det eller ej, där satt jag med duttpenna och ett glas vitt vin.

Idag fick jag sedan mina svamp-gardiner sydda, målade en sida av boden med pappa och gick en promenad med mamma. Nu är jag hemma och har precis fixat ordning på gardinerna, Stella ska snart bada å sen är det dags för dubbelavsnitt med Greys! Vilken söndag, helt underbart! Loveley!



Jag har sytt gardinerna själv, tyget kommer från Åhléns.

Hoppas er helg har varit lika underbar som min!

Love.

/M. 

Kommentarer
Hanna säger:

Skönt att ni mår bättre nu, inte alls kul att va sjuk ju! Jättefina gardiner, du är så duktig hjärtat...



Kul att du är på! Ska inte A också va med? R och Dampis är ju med! PUSS

2008-09-28 | 19:29:30
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/
kakan säger:

fina gardiner, kan man göra en beställning hos dig ;)

2008-09-28 | 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback