Grattis

Micke fyller år, (ingen ålder nämd) och Stella fyller 5 månader idag!

Å Stella å jag har shoppat!

Jag köpte träningskort på friskis + träningsbyxor på Åhléns.
Stella - en brun overall att ha i vagnen. Väldigt praktisk. 

Efter att vi shoppat klart gick vi ner till Tingel (www.tingel.dinstudio.se) och hälsade på Marina. Fick en kopp kaffe och spanande på alla fina saker i butiken. Just nu är det bara en tio-gruppenväska, en nessesär från Klippan, en present (hemlig), en hunden-filt till Stella och lite annat som jag vill ha!

Mycket man kan handla alltså. För er som inte har varit nere i butiken måste ni gå dit! Ni hittar allt från servetter och marimekko-lampor till barnkläder och fina sängkläder till kidzen.

Sen pratade jag med min svägerska nummer 1 som undrar när vi kommr till Varberg igen, å jag vill komma ner snart förhoppningsvis!

Ikväll blir det kalas!

Love!

Stellas favvofilt


 Stellas favvofilt "Tjocka hunden" finns att köpa i butiken Tingel på Hospitalsg. i Norrköping. Endast 89:- riksdaler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback